Zadání projektu
Záměr, cíle projektu a relevantní informace vtělené do jediného dokumentu Stáhnout vzor zadáníPísemné zadání
Kvalitní zadání minimalizuje finanční i časové ztráty, zjednoduší přípravné práce, snižuje riziko neporozumění a nepochopení a napomáhá i při samotné realizaci. Písemné zadání bývá výsledkem přípravných prací zákazníkova týmu a obsahuje klíčové informace.
Ke stažení
Zadání projektu (Word)
Při zpracování zadání vyplňte jen odpovídající části.
Zadání projektu (PDF)
Při zpracování zadání vyplňte jen odpovídající části.
Jaké informace potřebujeme?
Váš záměr a značka
Váš obchodní cíl pro daný prostor
Požadovaný měsíční obrat při daném počtu zaměstnanců je obvyklou hodnotou.
Vaše značka
Definovaný positioning značky a brand manuál nám pomůžou zahrnout parametry značky do našich příprav a realizace.
Rozpočet
Pokud je pro danou realizaci stanovený pevný rozpočet, sdělte nám ho. Pokusíme se navrhnout realizaci v souladu s jeho výší.
Termín realizace
Pokud je pro danou prodejnu stanovený termín realizace, dejte nám vědět. Uzpůsobíme naše práce tak, abychom vyhověli.
Váš zákazník
Zákaznické skupiny a jejich potřeby

Specifiujte vaše hlavní zákaznické skupiny a jejich požadavky a potřeby. Manažeři očekávají a potřebují jiný servis než maminky s dětmi.
V případě, že nevíte, jsme připraveni pomoci vám je určit, popsat jejich hlavní znaky a promítnout je do návrhu prodejního prostoru.
Váš sortiment a data
Sortiment a data
Jsme velkými zastánci dat.
Je rozdíl navrhovat prostor bez informací, jen na základě zkušenosti, nebo na základě přesných prodejních dat (prodejnost jednotlivých kategorií a produktů a jejich poměry).
Máme k dispozici nástroje, které na základě dat pomohou správně rozvrhnout prostor a jeho jednotlivé části a podpořit prodej oblíbených položek a produktů s vysokou marží a dalších dle vašeho zadání.
Váš obchodní prostor
Umístění obchodu, jeho specifikace
Přesná adresa obchodu, jeho velikost. Jedná se o jednotlivě stojící prodejnu nebo prostor v obchodním centru? Bude vč. parkovacích míst? Okolní zástavba a její omezení (např. památková zóna).
Opět platí, čím podrobnější informace, tím jednodušší příprava a hlavně realizace.
Očekávání ohledně designu interiéru a exteriéru
Pokud se nějaké informace nedostaly do úvodních odstavců v kapitole 1., nezapomeňte je uvést. Máte špatnou zkušenost s kovovými regály? Dobře vám funguje žluté pozadí? Chcete působit ekologicky a udržitelně? Případně pokud máte designového favorita, jehož prostory vás oslovily, dejte nám vědět.

Technické údaje
Přesné rozměry prostoru.
Technické požadavky (energie, voda, internet, tlakový plyn, chlazení, odvod odpadních vod a další), technologie (TV ovládání, změna sortimentu z mobilu atd) jsou typickými představiteli této kategorie.
Rovněž potřebujeme znát technické možnosti místa: je tam přiveden plyn? jací dodavatelé elektrické energie jsou možní? jak rychlý je tam internet? jaký poskytovatel je možný?
Logistika: závoz zboží, skladování
Potřebujeme zohlednit, jak se k vám vaše zboží dostane, kde ho uskladníte, kdo s ním bude manipulovat a jak.
Veškeré informace o zásobovacích rampách, příp. časech, kdy jsou otevřené, skladovacích prostorech a jejich parametrech, stejně jako o objemu přesunovaného zboží pomohou vytvořit přesně efektivní prostor, který podpoří váš podnikatelský záměr.
Vaši lidé
Zaměstnanci
Přesná představa o fungování personálu na prodejně nám pomůže vytvořit optimální prostor pro jejich produtivní pracovní život.
Postarají se o hladký chod prodejny dva lidé nebo tři? Jsou to všichni prodejní asistenti nebo někdo z nich bude také vyrábět saláty a mazat chebíčky?

Interní kapacity a kontakty
Kdo je osoba pověřená realizací obchodu? Jaké jsou její kontaktní údaje? Je někdo další, kdo s námi bude řešit techniku, zaměstnance, sortiment nebo design?