Při remodelingu prodejny se design výrazně podílí na zvýšení obratu

Zvyšuje ochotu nakoupit a velikost nákupního košíku

Produktivní a funkční prostor

Podpora značky v daném obchodním prostoru

Pomáhá odlišit se od konkurence
Cesta k úspěšně realizovanému designu
Zadání klíčem k úspěchu
Mít jasný záměr a předat ho dodavateli je základem úspěšné realizace. Čím je váš záměr jasnější a čím lépe je specifikován, tím větší je šance, že hotový prostor naplní vaše očekávání.
Písemné zadání by mělo obsahovat vaši myšlenku, detaily vaší značky, cíle, které pro novou prodejnu máte, a mnoho dalšího.
Úvodní konzultace
Na úvodní schůzce se ujistíme, že jsme správně pochopili zadání a zeptáme se na body, které nebyly jasné nebo potřebují doplnění, případně nabídneme naši zkušenost a know-how z podobných projektů. Detaily a vzájemné pochopení jsou důležité, abychom správně váš projekt nacenili a nastavili harmonogram vzniku designu a následně i realizace.
Přesné zaměření, půdorys
Často se setkáváme s nepřesným zaměřením prostoru, takže u našich projektů upřednostňujeme vlastní měření.
Výsledkem zaměření je nejen přesný podklad pro stanovení cenové nabídky a harmonogramu realizace, ale také precizní základ pro vznik 2D návrhu.
Cenová nabídka, smlouva
Po upřesnění detailů, požadavků, přestav a samozřejmě také nastudování vaší značky a vašeho záměru následuje cenová nabídka a podpis smlouvy.
2D. První návrh
Na základě dat o sortimentu (prodejnost, ziskovost, objemy prodejů vs. plocha na prodejně, atd.) navrhneme hlavní prvky a jejich rozmístění na prodejně. Bereme v úvahu i sezónní produkty a efektivitu při skladování a doplňování produktů.
2D návrh spolu prodiskutujeme, zaznamenáme vaši zpětnou vazbu a zapracujeme. Svou roli vidíme i jako konzultační – rádi se podělíme o mnohaleté zkušenosti, které jsme nasbírali.

Konzultace
Počítáme s tím, že se v průběhu příprav i realizace vyskytnou otázky a nejasnosti. Osobní i online konzultace jsou nedílnou součástí naší společné cesty.
3D návrh
Výsledkem bude 3D návrh, na kterém si svůj nový prostor budete moci prohlédnout tak, jak by měl opravdu vypadat vč. detailů jako fotky na stěnách, claim v průčelí nebo zboží v regálech.
Schválený 3D návrh je závazným podkladem pro objednávky subdodávek (vybavení, světla, nábytek, vitríny, regály, dekorace a mnoho dalšího). Pokud došlo k výrazným změnám, upravíme text smlouvy a případně i harmonogram.

Dokumentace & předávací protokol
Výstupem všech aktivit je precizní dokumentace, na jejímž základě pak probíhá realizace obchodního prostoru.
Formálním završením procesu je podpis Předávacího protokolu, který shrnuje všechny výstupy a dokumentaci, které jsou závazné pro realizaci.